CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, October 5, 2010

Tunggu Sekejap...

...saya baru jumpa gambar-gambar kek lama. Tapi saya ingin meminta maaf kerana sudah terlupa nama-nama disebalik manisan ini.
Maafkan saya.

Terima Kasih kepada semua yang telah menjadikan wizcakes sebahagian daripada sambutan hari istimewa mereka.
















4 treats:

Kitchen Guardian said...

anda dimaafkan...tapi dah lama saya tunggu! xox

yam^Artfingers^ said...

this is not too long ago...june cakes...june sisters(me,my sis & SIL) and adam uwais for my nephew!

suke!

Wiz said...

Yani - Terima Kasih kerana memaafkan saya.

Yam - I recognize the cakes that you ordered but the rest tu tak sure. So to be fair I didn't name anyone, sorry. But thanks for the order alright. And it is long ago, 4 months ago, now dah October. The other cakes are even longer. Now gotta find cakes of July, August and September plaks. I suck at this.

ana ayesha said...

terpesona ..... kreatif