CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, August 11, 2007

Cake of The Day





Here's a cake,
to celebrate,
the family Star,
Our dearest Tok Pah.

Have a glittery, shimmery birthday Tok Pah!

7 treats:

yt said...

hmmm..... dok mai sini byk kali dah tp malas nk tinggal jejak.
since org tu pun sudi tinggal jejak kat "kotak jerit" 'dapoq kecik' tu... chek pun rasa nk berkata sesuatu gak lah :-)

u are indeed one creative creature.. ur kekz all ada classss!! how i wish i hv much time to godek2 fondant like u...

-yt yatt

Wiz said...

Yt, you panggil I creature, sampai hati you.

Nenek Kebayan said...

Wiz... very-very the lawa.. and very creative... mama suka tengok hiasan dia yang bergermerlipan tu.....

siap ada emas-emas ekkk..hehehe.. buatkan mama boleh??

Wiz said...

Wahai gerangan nenek kebayan, sangat ku takut dengan bayangan mu di sini nek. Walaupun rupa mu dalm gambar kat ats tu menakutkan, tapi hati baik mu mama tetap menjadi contohan ramai, apa yang wiz cakap ni, tak tau la. Mengarut je dgn mama, he he he.

Nenek Kebayan said...

amboi-amboi... ni sudah tahu gerangan nenek kebayan..hahahaha.. kena ajau laa bagaimana nak buang sawang pondok nenek tu.... nak kasik cantik skit.. muahahaha

Nenek Kebayan said...

kenapa kuar nama nenek kebayan ekkk... baru mama perasan.. waaaahhh nenek kebayan dah terlepas dari gua dia yang bersawang..hehehe...

Salina said...

Where on earth did you dig this idea Wiz? Your creativity never ceases to amaze me and the other visitors too, i believe. Somehow teringat pula cerita mami jarum - the main actresses practically look like walking Poh Kong in the movie!